Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

HUOM! Jumalanpalvelukset siirtyvät kirkosta seurakuntakodille 1.1.-31.3.2023 väliseksi ajaksi.

Hautajaiset pidetään kirkossa kuten ennenkin, mutta muut tilaisuudet siirretään kirkosta seurakuntakodille.

Osallistumme näin puolestamme energiansäästötalkoisiin. Kirkon lämmittäminen vie talvikuukausina 2000-3000 litraa öljyä kuussa, kylminä aikoina enemmänkin. Vuoden kolmen ensimmäisen kuukauden aikana saamme nyt tietoa siitä, mikä vaikutus tilaisuuksien siirtämisellä on kulutukseen ja kustannuksiin.

Palmusunnuntaiksi jumalanpalvelukset palaavat takaisin kirkkoon.

--------

Sunnuntain jumalanpalvelus on seurakunnan jokaviikkoinen päätapahtuma. Muoniossa jumalanpalvelus alkaa poikkeukselliseen aikaan kello 11.00. Alkamisaikaan vaikuttavat vanhat perinteet ja Ruotsin läheisyys: Ruotsissa kello on tunnin meitä jäljessä. Tilastojen mukaan Muoniossa osallistutaan keskimääräistä ahkerammin jumalanpalveluksiin.

Jumalanpalvelukset voi kuunnella seurakuntaradiosta taajuudella 89,3 MHz tai Muonion seurakunnan YouTube-kanavalta

Seurakunta kokoontuu jumalanpalvelusten lisäksi erilaisissa piireissä ja ryhmissä, joista löydät lisätietoa valikosta.