Kirkolliset

Muonion seurakunta
www.muonionseurakunta.fi
Jumalapalvelukset lähetetään seurakuntaradiossa, 89.3 MHz ja striimataan seurakunnan YouTube-kanavalle

Ti 27.2. klo13-15 Kahvia ja käsitöitä Pappilassa. Kaikille avoin tilaisuus tulla kohtaamaan muita käsityön kera tai ilman. Lapsille omaa tekemistä.

Ke 28.2. klo 17 nuorten messu seurakuntakodilla, Juhani, Eltsi ja Tarleena.
Klo 18-19.30
Healing rooms -rukousklinikka Pappilassa. Voit myös lähettää rukouspyyntöjä healingroom.muonio@healingrooms.fi

To 29.2. klo 18 Naiskuoro seurakuntakodilla

Su 3.3. klo 14 Huom. aika! Gospelmessu seurakuntakodilla, Juhani Holma ja avustajat, musiikissa soitinyhtye.

Ma 4.3. klo 14 Runoryhmä seurakuntakodilla.

Su 10.3. klo 11 messu seurakuntakodilla, Juhani Holma, Tarleena Ylönen.
Klo 14 Luoteis-Lapin Rauhanyhdistyksen seurat seurakuntakodilla.
Klo 18 pyhärukoukset seurakuntakodilla, Henrik Esberg.

LAPSET, PERHEET ja NUORET:
Ajantasainen viikko-ohjelma kotisivulla.

DIAKONIATYÖ
Ota yhteyttä diakoni Elina Heikkilä p. 040 578 4176.

SEURAKUNTA KIITTÄÄ kirkkokahveille leivonnaisia lahjoittaneita.

YHTEISVASTUU
Lämmin kiitos Yhteisvastuulounaalle arpajaispalkintoja lähjoittaneille: Muonion Apteekki, Muonion  Autotarvike, Muonion Rakennustarvike, Lapland hotels Olos, Muonion Kukka ja Lahja, K-market Muoniontori, S-market Muomio, Swiss Café,  Arctic Knife, Parturi-kampaamo Tiina H, Muonion Shoppi, Mirvan lounas ja kahvila, Millakka, Discover Muonio, Konemuonio Oy, Muonion sähköosuuskunta, SEO Muonio, Tunturilapin Autohuolto, Tmi Vili Yliniemi, sekä yksityishenkilöt.

KIRKKOHERRANVIRASTO ON SULJETTU VIIKOLLA 10