"Menkää ja tehkää"

Lähetys on seurakunnan perustehtävä. Jeesus antoi lähetyskäskyn (Matt. 28:18-20). Armon evankeliumi kuuluu kaikille. Kristittyjen velvollisuus on rakastaen palvella lähimmäistä, niin lähellä kuin kaukana.

Muonion seurakunnassa on aktiivinen lähetysjohtokunta, joka järjestää lähetystyön tueksi monenlaisia tempauksia, myyjäisiä ja arpajaisia. Tervetuloa mukaan tekemään!

Rukous lähettien ja kohteiden puolesta on tärkeää. Kiitos, että olet siinä mukana.

Muonion seurakunnalla on nimikkosopimuksia Suomen Lähetysseuran, Suomen Ev.lut. Kansanlähetyksen ja Lähetysyhdistys Kylväjän kanssa. Löydät valikosta lisätietoja kohteista.

Punainen lähetyskahvilateltta, ihmisiä kahvilla aurinkoisena syyspäivänä luonnossa
Lähetyskahvila palvelee ruska-aikaan Särkitunturin juurella.