Päiväkerhot syksy 2023- kevät 2024

4-5-vuotiaat

TORSTAI KLO 9-11.30

3-vuotiaat/sisarusryhmä

KERHOT ALKAVAT VIIKOLLA 34, kerhoissa on tilaa!

Ilmoittautumislomake löytyy valikosta ja sen voi täyttää ja lähettää sähköisenä. Vaihtoehtoisesti voit tulostaa ja postittaa lomakkeen seurakunnalle (yhteystiedot löytyvät kotisivun yläreunan palkista) TAI tuo lomake kirkkoherranviraston seinällä olevaan postilaatikkoon.

Ensisijaisesti suositellaan sähköistä ilmoittautumista, se tulee suoraan lastenohjaajan sähköpostiin.

Elokuun aikana alkaviin kerhoihin ilmoittautumiset mielellään 31.7.mennessä. Postia kerhopäivästä ja -ryhmästä odotettavissa viikon 33 aikana. Mikäli olet lähettänyt ilmoittautumisen ja et saa postia, voit kysellä päiväkerhon numerosta: 040 709 1373

askartelu, päiväkerho, muonion seurakunta
Lasten kädenjälkeä ♥
Kirsti Kirjavainen vieraili päiväkerhossa kertomassa lähtetystyöstä Nepalissa.
Nepalissa pitkään työtä tehnyt lähetystyöntekijä Kirsti Kirjavainen esittelee lapsille kerhopukua.