Lähetystilaisuus seurakuntakodilla

su 21.1. klo 12.00

Mukana Roy ja Sirpa Rissanen. Tule kuulemaan, miten lentokone auttaa ja pelastaa!

Jumalanpalveluksen jälkeen kirkkokahvit ja lähetystilaisuus seurakuntakodilla, mukana nimikkolähetit Roy ja Sirpa Rissanen Suomen Lähetyslentäjät ry:stä. Roy saarnaa jumalanpalveluksessa kirkossa klo 11.
Lähetyslentäjä Roy Rissanen kertoo, miten lentokoneet auttavat ja pelastavat kehitysmaissa. Roy valmistautuu uuteeen työjaksoon MAF:n (Mission Aviation Felloshipin) lentäjänä Mongoliassa. MAF:n työssä lentää maailmanlaajuisesti noin 130 lentokonetta kehitysmaiden vaikeakulkuisilla ja turvattomilla alueilla. MAF:n lentokoneilla toteutetaan vuosittain noin 60.000 lento-operaatiota, jotka vievät apua, iloa ja toivoa kehitysmaiden vaikeimmassa asemassa oleville ihmisille. Usein MAF myös avustaa katastrofiaputyössä sekä toteuttaa hengen pelastavan sairaslennon. Tule mukaan kuulemaan Roy ja Sirpa Rissasen mielenkiintoisesta työstä, jossa lentokone on laitettu hyvän palvelukseen. Suosittele ja jaa ystävillesi!
  • Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö